У Кременчуцькому ЦНАПі відкрили простір для навчань та релаксу

Завдяки співпраці з  проектом GIZ «Реформа управління на сході України ІІ» (BMZ ) Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH  Кременчуцький Центр надання адміністративних послуг долучився до програми «Центр дії». А сьогодні у приміщенні ЦНАП було відкрито  тренінговий простір для навчань та релаксу, повідомляє прес-служба міськвиконкому.

Участь у заході взяли  міський голова Віталій Малецький, керівник проекту GIZ «Реформа управління на сході України ІІ» Тарас Журавель,  технічна радниця  з адміністративних послуг проекту GIZ Ліза Жуковська,  керівник кременчуцького ЦНАП Тетяна Печериця, президент АСМБР Андрій Мельник.  

Відтепер у кременчуцькому ЦНАПі  тренінги проводитимуться із використанням нового інструменту комунікації – системи відеоконференцзв’язку.

 Віталій Малецький подякував команді проекту GIZ «Реформа управління на сході України ІІ» за  створення ефективної системи взаємодії влади з громадою, ініціативу створення умов для надання якісних адміністративних послуг, а також допомогу у створенні простору для релаксу та навчань у Центрі надання адміністративних послуг м. Кременчука.

Під час Інтернет зв’язку керівник міста поспілкувався із засновником CEO Cam Touch  Андрієм Коноваленком,  що є розробником інноваційного обладнання, встановленого у тренінговому просторі. Віталій Малецький поцікавився, чи можна подібне обладнання використовувати у закладах загальної середньої освіти міста.

У новому приміщенні проводитимуться тренінгові зайняття для адміністраторів, крім того, вони зможуть тут відпочивати у вільний від роботи час та у період обідньої перерви, адже вони працюють із громадянами і їм просто необхідне розвантаження.

Технічна радниця  з адміністративних послуг проекту GIZ Ліза Жуковська презентувала присутнім  посібник для інновацій DIY Toolkit, а  консультант з сервіс дизайну компанії  CXDesign Олег Балахін провів міні-тренінг для працівників ЦНАПу на тему: “Сервіс дизайн: що це і як використовувати для покращення сервісу у центрах надання адміністративних послуг».