Головні новиниТранспорт

29 липня 2020 року розпочнуть ремонт деформаційних стиків на Крюківському мосту

Ремонтні роботи на мостовому переході розпочнуть 29 липня 2020 року о 10 год. 

Укрзалізницею прийняте рішення виконати цього року ремонт двох найпроблемніших стиків – № 19 з боку Крюкова та № 35 з боку Кременчука. 

Ремонтуватимуть стики смугами, спочатку перериють частину однієї смуги стику № 19, що з боку Крюкова, ремонтні роботи планують завершити за 7 днів, ще 7 днів триватиме ремонт на другій смузі. Таким чином ремонт 1 деформаційного стику триватиме 14 днів. Після розпочнуть ремонтувати стик № 35, що з боку Кременчука. Його ремонт також триватиме два тижні. На жаль, технологічний процес не дозволяє виконати ці роботи у більш стислий термін.

На стиках повністю знімуть покриття; передбачене розбивання бетону на деформованих стиках і нове бетонування із застосуванням спеціального бетону з пластифікаторами: ці добавки сприяють швидкому застиганню бетону, завдяки чому УЗ максимально скоротила терміни ремонту.

З Укрзалізницею досягнуто домовленості, що ремонтні бригади працюватимуть у три зміни і роботи завершать у максимально стислі строки до 1 вересня 2020 року.

На місці виконання робіт передбачатиметься рух транспорту на 50 м по одній смузі. На дорогах будуть встановлені відповідні знаки, а також інформація про те, що необхідність об’їзду, пов’язана із ремонтом мостового переходу. Регулюватимуть рух автотранспорту регулювальники та світлофори.

Транзитний транспорт буде спрямовано в об’їзд крюківського мосту через Білецьківку, Світловодськ, Недогарки, Піщане, в залежності від напрямку.

На період ремонтних робіт для перевезення кременчужан Укрзалізниця пустить два додаткові потяги, які курсуватимуть з Кременчука до Крюкова і у зворотному напрямку. Проїзд у них для пільгових категорій громадян буде безкоштовним.

Кременчужан просять із розуміння поставитися до тимчасових незручностей, пов’язаних із ремонтними роботами, адже вони виконуються перш за все, з метою безпеки, щоб зупинити руйнування найбільш проблемних конструкцій мосту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *