На обласну лінію “102” надійшло понад 100 тисяч дзвінків від громадян
Поліція Полтавщини працює в посиленому режимі 24/7 задля безпеки громадян та здійснює комплекс необхідних заходів для збереження стабільної оперативної обстановки в регіоні. В цілодобовому режимі для громадян працює спецлінія поліції «102».
За інформацією відділу служби “102” поліції Полтавщини, з початку року оператори відреагували на понад 109 тисяч телефонних дзвінків громадян. Лише в травні оператори опрацювали понад 26 тисяч дзвінків, що в середньому складає близько 800 викликів за добу. На жаль, трапляються і такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів, висловлюються нецензурною лайкою та здійснюють завідомо неправдиві виклики спеціальних служб. Такі дзвінки відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення та можуть коштувати життя і здоров’я тих громадян, які на той момент потребують реальної допомоги. До того ж за такі протиправні дії передбачена адміністративна відповідальність. Наразі відносно 19 осіб складено 28 адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення та за статтею 183 (Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб) КУпАП. Дані адмінматеріали направлені для розгляду до суду.
Нагадаємо, що для громадян цілодобово працює поліцейська спецлінія 102, а також працюють альтернативні канали для звернень до поліції у застосунку чат-бот Телеграм: @Police102Poltava та месенджер Фейсбук Поліція Полтавської області.