Суспільство

Працівниця служби «102» поліції Полтавщини відмовила чоловіка від суїциду

З початку року працівники відділу служби «102» поліції Полтавщини отримали понад 186 тисяч телефонних дзвінків від громадян. Тільки в липні цього року оператори опрацювали понад 31 тисячу дзвінків, що в середньому складає близько 1000 викликів за добу. Про це повідомила Ярослава Павлухіна, начальниця відділу служби «102».

За її словами, всі працівники відділу служби «102» мають відмінні навички емоційної стійкості та добре розвинені професійні якості. За лічені хвилини вони отримують всю необхідну інформацію та всіляко сприяють вирішенню проблеми людини, а в разі необхідності – навіть надають їй необхідну емоційно-психологічну підтримку.

«Якось нам зателефонував чоловік та висловив наміри покінчити життя самогубством. Адресу він не називав, тож нашій операторці Катерині довелося знайти необхідні слова, щоб його заспокоїти та простими навідними питаннями дізнатися про місце його знаходження в цей момент. Тримаючи постійно зв’язок з чоловіком, операторка швидко організувала наряд поліції та карету швидкої медичної допомоги за місцем його перебування. На щастя, людині вчасно була надана необхідна допомога, його доставили в лікувальний заклад і він залишився живим» – розповіла Ярослава Павлухіна. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *