На Полтавщині поліція цього року опрацювала понад 227 тисяч дзвінків від громадян

З початку року працівники відділу служби «102» поліції Полтавщини отримали понад 227 тисяч телефонних дзвінків від громадян. Тільки в жовтні цього року оператори опрацювали понад 25 тисяч дзвінків, що в середньому складає близько 800 викликів за добу. Про це повідомляє Відділ комунікації поліції в Полтавській області.

На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога.

Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Лише з початку поточного року на правопорушників складено 43 адміністративних протоколи за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення та 183 (Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб) КУпАП. Дані адміністративні матеріали направлені на розгляд у суди, для притягнення правопорушників до відповідальності.

Нагадуємо, що задля безпеки в громадах області поліція Полтавщини продовжує працювати 24/7. Для оперативного реагування поліції на заяви й повідомлення громадян цілодобово працює поліцейська спецлінія 102, а також працюють альтернативні канали для звернень до поліції у застосунку чат-бот Телеграм: @Police102Poltava та месенджер Фейсбук Поліція Полтавської області.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *