Користувачі “Київстар” не можуть перейти на іншого оператора
Користувачі “Київстар” зранку 12 грудня не можуть перейти на інших операторів, оскільки збій у мережі оператора вплинув на національний роумінг.
Про це повідомило Міністерство цифрової трансформації в коментарі hromadske.
– Нацроумінг не працює через те, що мережа “Київстару” не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою, — йдеться в повідомленні.
Тож, усі інструкції щодо того як розв’язати проблему з роботою мережі, на жаль, недієві, повідомляє Мінцифри.
У міністерстві зазначили, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють всі спеціалісти компанії “Київстар”, щоб знову повернути звʼязок своїм абонентам. Найближчим часом вони відновлять надання послуг.
– Після розв’язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком, — додали в Мінцифри.