Відбулося засідання робочої групи з розробки бренду Кременчуцької громади
Вчора, 18 грудня, в офісі КП «Інститут розвитку Кременчука» відбулось засідання робочої групи з розробки бренду Кременчуцької громади з залученими експертами з Житомира – OCB agency (Онатське креативне бюро). На зустрічі представили результати дослідження сприйняття містянами міста Кременчук. Воно проходило у вигляді анонімного опитування, в якому взяло участь понад 3 тисяч мешканців громади (для порівняння — у Чернівцях лише 700). Про це повідомляє “Кременчук.Офіційний”.
За результатами опитування — рейтинг задоволеності життям у місті вище середнього.
Основні кольори, з якими асоціюють місто: зелений, блакитний, синій.
Ключовими символами Кременчука містяни назвали Крюківський міст, козак Кремень, фортеця та Кремінь-камінь.
Серед сильних сторін Кременчука учасники опитування відзначили промисловий потенціал міста, його історичну та культурну спадщину (особливо часів козацької доби), зручне географічне розташування, вихід до річки Дніпро, якість освіти, інфраструктуру та промисловий потенціал, розвиток бізнесу, атмосферу комфорту і затишку (у місті багато зелених насаджень, парків та скверів), громадський транспорт (тролейбуси), інтеграцію ВПО, ініціативність і креативність місцевих жителів. Але відчувається брак чіткої концепції брендування міста, його позиціювання та ідентичності, що ускладнює просування Кременчука в Україні та серед країн Європи на всіх рівнях.
Учасникам робочої групи презентували чотири напрямки айдентики для Кременчуцької громади. За результатами голосування більшість обрала 2 напрямки: «Сучасна геральдика» (переосмислення та осучаснення герба міста, лаконічна форма) та «Динамічна айдентика» (підсвічення усього творчого, культурного та промислового через графічне вираження, використання літери «К» як основи).
Робота над створенням айдентики для Кременчуцької міської територіальної громади продовжується, найближчим часом розробники представлять найліпші зразки.